Sunday, July 4, 2010

BE STRONG GAL!

Daripada Engkau aku dijadikan,dan kepada Engkau jua aku kembali.
Baru sahaja selesai membacakan ayat suci Yasin kepada emak kawan saya.Semoga rohnya dicucuri Rahmat dan diletakkan dalam kalangan orang yang soleh.AMINN.
Baru saya sedar,belakangan ini,semakin ramai orang yang berkaitan dengan saya meninggalkan dunia ini.Sememangnya,itulah lumrah dunia yang harus dituruti.Yang pergi tetap akan pergi dan yang hidup harus meneruskan hidup seperti biasa.Kepada kawan saya;Fatin Nabilah,be strong gal!I'll always be with you!.. Kita HARUS dan WAJIB meneruskan hidup walau apa pun terjadi;(
PAGI ini sangat suram,mood yang suram dan cuaca yang suram.Hujan juga di sini.Mungkin dunia pun tahu apa akan berlaku.Bukan sahaja berita pemergian emak kepada my bestie,tapi,entahla; mood hari ini pun tak berapa baik,turun naik cartanya..
OUH,sangat rindu kepada semua.iBU,ABAH,KAKAK,AMAT,KG SEBATU,ASAM PEDAS,GHANDIE,FYNN,BELLA,STER,ORANG-ORANG MELAKA,Rasa macam mahu lari disini.Kalau mereka-mereka baca ini mesti terharu gila.haha;)tiba-tiba rasa sangat jealous tengok ramai parents kat cafe.Kalau dulu,setiap hari Ahad,saya mesti dengar soalan ini;
"err,,Chique,parents kau datang.Makk aii.every week datang,nak naik lemak ni"
Saya hanya melemparkan senyuman yang membuatkan mereka geram sahaja kalau dapat soalan macam tu.SEKARANG?Tengok ramai parents kat cafe pon I rasa macam nak meraung je.;(OHH NO!NEVER!I kuat la.Takkan nangis punya!
TEST 1 baru sahaja selesai,untuk subjek Fizik dan Chemistry sahaja la.Chemistry is quite okay.TAPI,Fizik sangatla tak berapa baik.Rasa macam nak bawak balik je kertas soalan tu,goreng buat lempeng.ouuuu.Dah lama tak makan lempeng ni.HAHA..ERRR.


okay.okay.Stop kat sini.NAK SELESAIKAN soalan engineering computing dulu.
Salam.

0 orang bergebang:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...