Thursday, July 15, 2010

ESOK JUMAAT!

Salam.
Sebenarnnya,perlu cakap ke esok jumaat?HAHA,saja je!nak cakap gak!da lama ohh dok kat PALAM ni.Sangat bosan!my soul just like berada di MELAKA.owww.Melaka negeriku ku.**wink.wink.wink**,macam di awang-awangan.cewahhh.BAHASA aku,tak boleh bla!Okay,sebelum story-story,let me talk about the best ever LAKSA PALAM!

+makan petang.LAKSA bersama teh o panas***kenapa teh aku mam kopi seh***,kalau nak rasa laksa ni lagi kawww,gigit sekali cili2 uhh.OHHH terbaik punya lah+


Today,quite interesting day!Lecturer Engineering Mathematicss 1 yang baru.Sangat okay!berkesan sekali apa yang beliau ajar!Beliau seorang yg simple and nice person!Thanks to faculty yang beri saya such a great lecturer.At least kalau keluar dari lecture hall takde la saya blurr tahap taro kan.HAAAAAA.
Move on with what would happen tomorrow!Selamat tinggal semua!ECEHHHHH. ***errr,chique oiii,kau punya midsem break tak lama pun la,1 week je kottt****
ahhh,lantakla dengan star2 kat atas nie.suka hati I la,HEEEEE.

+goodbye katilku yang dah jadi one of my best friend here+


+selamt tinggal juga kepada MR KATAK KU,da bape lama ehh aku tak basuh kau.haha+


**segala-galanya nampak kemas gila kan?***

Tidak akan berbelog la aku selama midsem break ni.Hendak menumpukan segala perhatian di rumah!YEEEEEEEE;)

SALAM!

0 orang bergebang:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...