Friday, May 14, 2010

AGAIN&AGAIN:)

SALAM;)
HARI INI?SERONOK EA!HHA.Thanks a lot Uncle John sebab luluskan pra test jpj saya.AHAHA:))***even enjin mati kat round about td**/
again&again..KENAPA IBUBAPA TAK SANGGUP LEPASKAN ANAK-ANAK MEREKA BELAJAR DI TEMPAT YANG JAUH?WHY&WHY? Saya selalu terfikir about this problem.Kalau tidak mahu anak-anak pergi jauh,ikat or kurung sahaja anak-anak dalam rumah!HAPE daaa.Till when mereka mahu tinggal bersama anda?Sepatutnya biarkan la anak-anak hidup berdikari.Sejujurnya saya tidak bercerita apa yang berlaku ke atas saya atau my siblings**kerana my parents sangat understanding.BUKTINYA?my sister is studying at Politeknik Arau,PERLIS**tak ke jauh tu dari MELAKA**.And now she's sitting for her final examination to complete her Diploma in TOURISM MANAGEMENT.Saya pula,HAHA,sudah mendiami asrama semenjak Form 1 lagi tau!!**Hebat tak Sapian's daughter?**.I'm not the one who is BERMULUT LONGGAR mahu bercerita tentang orang lain,tapi kalau dah ramai kawan-kawan saya yg terbabit dgn masalah ini,mmgla I kena bukak mulot ohhh.Sedih yang teramat :(.To all parents,please..Tolonglah faham!
*******

1 comment:

  1. huhu..
    st0ry neh same ngan akk ar..
    bt0l tuh..

    n n0w n0e wat..
    skrg famili akk br0 nak lpaskn akk g blajar ja0h2..
    yeah!!!!!!! :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...