Tuesday, April 26, 2011

Seram Tengok Orang Main Ragbi

Assalamualaikum.Hi peeps!

Ini berkaitan dengan entri Rasa Sahaja. Entahlah, aku pun kekadang terconfius dengan diri sendiri. Aku memang rasa seram semacam kalau tengok orang main ragbi. Bukan rugby touch okay, tp rugby rempuh tuh, hape entah nama betul dia, aku tak ambil kisah pun.

Dulu-dulu time adik aku masuk tournament rugby as state representative aku selalu lah cuci-cuci mata tengok cemmane orang ragbi beraksi atas padang. Ecewahh!Memang untunglah sebab time tuh aku tengah cuti after SPM and tournament tuh pun buat kat Melaka.So, setiap pagi, rombongan Cik Bedah yang diketuai oleh Cik Bedah sendiri dan dianggotai oleh Pak Pian dan aku akan ke tempat tournament untuk beri moral support untuk adik aku yang sorang ni. Heheh.Berjimba-jimba tepi padang.

Ini dia position untuk rugby player.Tengoklah, aku tak faham satu hape pun
source:yahoo image

Yang ni pulak bola ragbi.Dulu, aku selalu gak belajar dengan adik aku cemmane nak pasing-pasing bola ragbi.Hehheh:)


source:yahoo image

Takke korang rasa seram kalau tengok mamat-mamat main ragbi.Rasa macam nak tercekik jeh! Kalau aku nampak lelaki main ragbi mesti aku cakap,

"Dah cukup macho lah lelaki ni!Gagah perkasa betul!"

Tak patah ke leher kalau cemni?Huh!

source:yahoo image

Yang ni gaya apa pun aku tak faham.Macam nak terbang pun ada jugak.

source:yahoo image



source:yahoo image

Apa ni weh?Terlontang dalam lumpur.Warghh, gagah betul!Tabik!

source:google image

source:google image

source:google image

Yeahah!Tapi aku tak pernah seram kalau tengok Fahrin Ahmad main ragbi.Kah kah kah:)

source:google image

Kat sini ada pesanan untuk orang yang terlibat dengan sukan ragbi, teruskan usaha korang sebab aku memang salute kat korang.Kuat betul hampa semua naa!

5 comments:

  1. hahaha...sekali kluar fahrin ahmad...seram oi!

    ReplyDelete
  2. chique : WT maen rugbi laa..hahahahaaa

    ReplyDelete
  3. asha:jgnlah seram3 dgn fahrin.haha

    ReplyDelete
  4. Tak patah leher pon sebenarnya. Pemain ragbi berdisiplin dengan latihan. Patah-patah ni dapat dielakkan sebab pemain ragbi dilatih dengan latihan asas yang cukup berat. Baru latihan asas tu. Sebab tu pemain ragbi badan sasa otot besar. Kalau ada yang tak sasa takde otot besar pon,biasa-ii je ada jugak. Tu pon kalau pegang,keras tu otot,

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...