Saturday, January 29, 2011

Hebatnya Kami Bersahabat

Salam.

Yaa.Jadual hujung minggu memang sangat padat ye! kawan-kawan dari Uni lain datang Palam nak melawat aku yang yang Tinggi ini,hihi;)
Ghandie,Fynn,Bella & Lee dtg Palam ouhh. Askar-askar Dinamik masih berhati tegar nak dtg Palam yg sgt ceruk ini. It's okay bebeh, I sambut you all dengan hati yg terbuka luas.weeeweee.Tapi, sedih sangat sebab Ster tak dapat join.She's studying at Kolej Matrikulasi Johor.Jauh kot. Kalau invite ke sini pun, dah confirm confirm la dia reject invitation aku. As usual, kalau geng kami dah bergabung mmg semua hot stories je la yg aku tunggu.haha!**gila kapoci** Ghandie dah jumpa jodoh baru! You go girl! Congratulations. Sorry la weh, aku, Fynn & Bella selongkar phone kau sebab nak cari picture mat tuh/ dan lagi satu cerita yang baru aku tahu ni, sangat sedih/ Sorry sebab mmg tak boleh share kat sini. Private.

Fynn, Ghandie, Kuzco, Bella & Ster mmg my BFF. Sejak dari Samura lagi sampai la bila-bila. Hebat tak? Kitorang mmg rapat gila kot. One of the reasons maybe because we're classmates. So hari-hari jumpa,si Fynn special case,classmate dan dormmate sekali.Memang pekej lengkap lah kau ni!**Buhsan tengok kau sudah/haha**


**Ni Fynn**


Dan kalau orang tanya kenapa aku rapat gila dengan Joyah senget sorang nih



Sebabnya dia duduk sebelah meja aku dalam kelas.Garang tau kakak sorang nihh, garang-garang pun selalu jadi bahan gelak je.haha/

Dan meraka;



Tak perlu tanya lebih-lebih la, kenapa aku sangat rapat dan kamcheng dengan mereka/ "dah atenye orang Melaka,memang la kami rapat". Selalu defend Melaka dalam apa jua keadaan dan sangat bersemangat Melaka Maju. YEE. Saya masih ingat, Dinamik Nation memang bersemangat kenegerian, dan kamilah tunjang kepada kemasyhuran Melaka dalam Dinamik Nation. Wuhaaaa***kasik tabik spring sikit kat kami/ haiiiyapp!****

HAHA.Okay we move on dengan kronologi kedatangan meraka ke Palam yang indah ini

" Amboi,gila lawa Palam ni"
" Wah, besarnya Rafle ni.Cafe aku kechik je"
" Eh, selesa gila bilik kau"
" Cis, Kenapa kena naik tangga membunuh ni?"

Dialog yang dapat aku ingat balik.HEEEE//
**Jalan pusing-pusing Palam**



Sorry Bolai,aku ingat nak paw kau aiskrim igloo je.Tapi, nak buat camne Igloo dah tutup.**HAHA! DAPAT JUGAK MAKAN CORNETTO SAMBIL KELILING PALAM** Memang terbaik!


Inilah yang kita gelar KETERGHEJALAN di bumi bertuah Palam;









Dan ini muka tabah menunggu orang nak belanja breakfast.Gila lapar doe.


Ini dia, Bos Besar Punya mali belanja kawan kelas nya.Yeayy.Kenyang makang mee yang Adek belanja,Thanks/


Selain meninggalkan tapak kaki,mereka juga sempat meninggalkan kesan kat meja aku.*Ex student Samura dan "WUZ ERE" memang dah sah tak boleh dipisahkan lagi* Hampehhh/ Bukan nya nak bagi cokelat ke duit belanje ke hapee.



Finally, mereka pulang ke Uni masing-masing after lunch tadi. Alhamdulillah, selamat datang dan kembali. Till meet again youh!.Entah bila-bila la agaknya boleh jumpa lagi.Nanti dah sambung degree memang semua tercampak jauh-jauh la!WEE.


Dan berakhirlah kisah ini.
Bye;)

0 orang bergebang:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...