Tuesday, September 27, 2011

Trafik di UiTM Shah Alam

Assalamualaikum. Hello peeps:)

Bukan pasal makan-makan yang aku nak cerita tapi keadaan trafik di UiTM Shah Alam ni. Memang tersangat untunglah bilik aku ni letaknya betul-betul sebelah jalan utama untuk keluar ke Klang/Seksyen 7,etc. Tidur memang tak pernah aman except waktu malam lah. Hihih. Tidur malam aku memang tidur gila-gila sampai semut masuk dalam telinga pun confirm tak berasa meyh.Hohoh:)

Trafik kat UiTM Shah Alam ni ni memang dasyat der.Rasa gerun pun ada. Klimaks nya pukul 8 dan pukul 5. Aku dah rasa macam duduk dekat pusat bandar (cewah bahasa aku hewhewhew). Wa cakap dengan lu orang takyah lah berhasrat nak pergi berjimba-jimba waktu klimaks itu der. Baru je tadi ada accident kat bawah ni.Waktu aku keluar nak gi toilet nun jauh di sana(hak tuih) the situation was normal and undercontrol, kereta berderet panjang macam ulat gonggok adalah perkara biasa. Waktu tengah syok-syok bersiram, aku dengar siren ambulans. Cool lagi, waktu sampai je bilik lepas bersiram aku nampak ada motor dah terbaring kat tengah jalan. Wah ni mesti ada brader accident lagi ni terus update status kat Facebook

"Ada brader motor eksiden lagin depan bengkel"

Fortunately takde adrenalin melimpah di jalan or incident tolak-tolak kepala blaming each others. Tapi member aku cakap keadaan brader motor tu waktu jatuh tu agak dasyat jugak lah, kepala brader tu atas divider jalan. Mak haih. Hopefully brader tu okay.Amin:)

Plus ni adalah second accident sepanjang aku kat sini.Kau tak  percaya Jah? Meh tengok status Facebook aku *Aku dah printscreen, tapi susah/lambat/lembab/berjaman kalau nak upload kat sini.Grrr. Marah lah dengan wifi UiTM ni.


Bila lah agaknya trafik kat UiTM ni boleh maju. Tak banyak, sikit pun jadilah.Okay tu je. Thanks for reading.Hehek:)



0 orang bergebang:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...