Tuesday, October 4, 2011

EUC 2011(Siapa hensem?Budak Engine)

Assalamualaikum.Hello guys and ladies sekalian yang membaca cerita dalam belog:)

Hoh dalam kecelaruan hidup yang melampau akibat weekend yang telah dicuri oleh Engineering Unity Carnival 2011(EUC2011) aku masih sempat nak buat report dekat sini. Har har har.

source: FB EUC 2011

Assignment ke mana, baju berbakul-bakul tak basuh, plus aktiviti berjimba yang macam agak tak menepati syarat memang buat aku sasau sekejap dalam minggu ni. Chillax bebeh:)

Mari cerita pasal EUC 2011. Mula-mula memang rasa macam haram bagai je. Tapi bila dah lastday baru rasa semangat budak engine. Heh heh oh aku bukan budak masscom.Aktiviti quite interesting but somehow aku rasa sukaneka yang organisation handle macam bukan untuk budak engine je. Dah macam kanak-kanak ribena pulak aku rasa.Kau hado? Huehuehue.

Ada jugak Alumni Engine yang datang jenguk freshie freshie muka suci ni. Pergh aku salute gila lah kat diorang. Muka semua macam gengster Shah Alam, datang pakai tshirt ala-ala Pagoda plus jeans lusuh plus selipar jepun tapi duit dalam poket ohoi siapa lah tahu berkepul tebal mana weh. Muka macam gengster tapi siapa je tahu yang diorang ni tauke supplier barang-barang Proton ke UK, etc. Kau hado?Itulah budak engine, ganas tapi hensem. Okay fine, takde kena mengena.

 The best part ever adalah on the last night of the carnival. Kami semua budak-budak engine dapat pentauliahan sebagai budak engine. Ceh angkat muka tanda bangga. Hambik kau, semua kena baling dengan tepung bagai. Poyo gila je suruh freshie freshie muka suci ni pakai baju kacak-kacak dan makeup segala rupanya nak kena baling dengan tepung hoi. Kau hado? Sabo jelah.



0 orang bergebang:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...