Wednesday, October 5, 2011

PESAWAT live @ UiTM Shah Alam

Assalamualaikum.Hello people

Har har har. Aku baru balik dari tengok Pesawat perform dekat Dataran Cendikia UiTM Shah Alam. Pesawat perform kat sini sebab ikut roadshow YES 4G. Ohh please dont ask me what is YES 4G. Sila lah Bing sendiri. Mesti ramai yang tak kenal band Pesawat kanngg? Aku tengok kat fanpage Pesawat tak ramai lagi yang tekan button like tuh. Orang-orang yang nak jalan-jalan kat fanpage Pesawat boleh klik kat banner bawah ni:)


Hoop hoop horeay. Pesawat ni memang favourite band aku sejak azali lagi. Booo tipu!! Krooh krooh krooh. Pesawat ni band baru lah. Bukan baru sangat lah tapi setakat ni diorang dah jauh lah buat show sampai ke Hong Kong, Indon,etc. 

Show tadi kira okay lah.Crowd pun okay. Jantung aku macam nak tercabut segala telinga rasa macam nak pekak je bila berdiri betul-betul depan stage tadi. Tapi layanss Pesawat punya pasal.

source:Fanpage Pesawat

Takde gambar original dalam entri kali ini sebab memory card phone aku dah rosak.Ni lah nasib remaja muka suci takde DSLR(berazam nak beli jugak) Heh Pesawat memang awesome bebeh. Ni lagu memang super duper favourite aku sepanjang masa. Ahaks:)




0 orang bergebang:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...