Sunday, October 16, 2011

Kemahiran Insaniah Vavavooommm!

Salam. Hello world.

Yeah, sekali lagi. hujung minggu aku dicuri oleh aktiviti wajib pergi dekat UiTM ni. Patutnya hujung minggu adalah waktu untuk aku bermanja-manja dengan katil. Tapi sadis gila, terpaksa bangun awal. sebab kena pergi Kemahiran Insaniah(KI). Huuhh.Mak ok jer!

Tentang KI?Aku baru sedar selama ni aku banyak habiskan masa dengan Facebook aka Muka Buku. Duduk berjam-jam mengadap memang buat kerja aku bertimbun-timbun macam bangunan KLCC oh tidak UiTMCC mungkin. Heheh. Sampai aku rasa macam nak delete akaun Facebook pulak. Booo. Risau nanti orang cakap  aku anti-sosial lak. Boooo lagi. Har har har. Tapi, mungkin impossible untuk aku delete akaun Facebook sebab dekat Facebook lah tempat aku nak manja-manja gedik-gedik paw paw kawan-kawan lama. And guess what?Dari Facebook jugak, aku dapat kawan balik dengan cousins yang dah lama tak contact. Ahh, berjiwa kekeluargaan sangat lah >.<

Dan tentang KI lagi? Okay lah. Fasi aku Encik Jeffri yang super duper awesome lepaks lepaks jew. Best! Takde lah rasa pressure sebab kena datang KI.Dan sekali lagi aku buat presentation lagi tadi. Sorang-sorang lagi. Kelllass kau Mariahh! Wehhoo.Aku taktau dari mana confident datang. Even presentation simple bertajuk "UiTM 25 Tahun Akan Datang" pun, I feel proud of myself because I can stand infront of the class and talk(not-so-fluently pun) Hohoh. Itu pencapaian yang boleh dibanggakan. I'm practising myself to be better person within this 4 years. Kata nak jadi Chemical Engineer. Tangan didada mata ke atas:)

Kerinduan terhadap isi rumah sudah boleh dikawal sebab ptptn dah masuk. Dah boleh beli webcam untuk rumah so that kami boleh berjimba-jimba dan boleh berjakun-jakun bersama depan webcam. Hahah. Tolong booo aku!
Thats all untuk entri ini. Cheer your day up, and do smile because there's someone who loves to see  your smiles.
Sila senyum senyum senyum macam aku:) 




2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...