Wednesday, April 28, 2010

FRIENDS!:)))

Salam,
CEKODOK SAPE YANG PALING SEDAP?TIKA or LINA?..Tidak-tidak,mereka hanya menggoreng cekodok yang saya buat!Konklusinya,saya buat cekodok mmg yang paling sedap sekali,**even,tak habiss,Tapi,still dalam kategori sedap**HAHA.ade berani?spe nak lawan cekodok I?:P
HAHA:)Sekali-sekala having tea time dgn member lama mmg seronok**tett!mcm ramai je member aku yang joined tea time tadi,padahal,2 orang je:)**.Share story lama yang da berkarat sambil mencekik cekodok yang berada dalam kategori sedap,memang heaven!masyukk ohh..After 6years berlalu,barula saya tahu ada juga wujud cerita-cerita yang pelik-pelik.CINTA SI MONYET!hee.peace!Tak kisahla,cinta si monyet or cinta dgn monyet or what ever,semuanya sudah berlalu(saya je yang baru tahu;(.lalalala.)
**idea kontangg..speechless//**
--------------
Kalau dulu,saya pernah berperang besar dgn Lina**sampai berbulan-bulan tak bertegur**,tapi sekarang, we're still berkawan.She's the one who are close to me in this kampung.TIKA&INTAN&PIZA&RAHIMA&DAYADAYU&CAIN pun sama,we're still contact each other till now.Walawehhh,hebat tak?since tinggalkan our primary school,tak pernah lost contact ohh.heee:)I like!.The moral of the story is:berkawanlah anda selagi bernyawa..iklan daripada Sapian's daughter.HAHA:)

ADA KISAH KELAKAR UTK CLASSMATES 6 MAWAR:
FIRSTLY:Y'all ingat tak ada one time dulu kan,time kelas Kajian Tempatan**masa tu,cikgu majid tgh mengajar**.Bdk-bdk dlm kelas semua buat muka lapar,mintak-mintak cikgu lepaskan rehat awal cuz lps waktu KT: rehat.Tp,cikgu rilek-rilek lagi mengajar,then dia ade buat lawak hape entah**lau tak silap aku laa**,cikgu ketawa sampai gigi palsu dia tercabut.Rasenye korang semua tak perasan kott.aku&ade beberapa org yang lain je yang nampak,Haha**tahan gelak sampai kantin ohh**,CETTT!aku ngumpat cikgu!ampunn ye cikgu.HEEE:)
SECONDLY:ingat tak?time camping kat padang sekolah dulu,budak laki ada jumpe spender sesat kat toilet laki,BUT,tiada siapa pun mengaku itu hak milik siapa**memangla,kalau aku punya pun,aku taknak ngaku.malu ohh**.HAHA:)ON the last night camping:Oleh kerana takde siapa pun nak ngaku itu spender siapa**aku yang type ni pun da malu ehh.huuu.***,budak laki main campak-campak benda alah tu kat khemah-khemah.Memang auk la mlm tu,ramai yang tak tido kott & lastly mereka yang sengalsss menguburkan spender itu di tgh-tgh padang sekolah**patutla jadi padang berhantu,ouwww!**.

CISS, blog aku ni da jd blog retro pula.Cerita yang lama-lama je yang aku post!
HEEE:_)

0 orang bergebang:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...