Sunday, April 11, 2010

reunion yg tak jadi

"HELLO GUYS,OUR REUNION WILL BE HELD ON 10th APRIL tau"..a msg from tika.
haha,dalam hati macam ada taman kalau cakap about reunion kan?lagi-lagi if nak jumpa dengan kwn lama yg mmg tahap gaban lama tak jumpa..HUHH..tapi what if, i sudah plan baik punye****like what dafi said**** but you all semua tidak datang menunjukkan muka+btg hidong masing-masing,,,heeee
TAPI:it's ok!i think you all nk kenakan aku balek,huahuahua..
suke hati korang laa,aku tidak mahu terbabit dengan gejala reunion lagi.haha;p..
ooo tidakk! berapi sungguh tunggu korg kat MP smlam,,sampai kami yg dtg ni maen 2 games bowling tau.what a tired day!!bengek betolla..

takpe.takpe,kita open new story now!
alkisahhh..... REUNION YANG HANYA MELIBATKAN 5 ORG CEWEK + 3 ORG COWOK=BERGABUNG&MELETOPP..HAHA///
babak 1:dengan rasa yang sgt bahagia.walawehhh.mcm nk jumpa mmber yg dah berkurun lama tak jumpa lak..heeee,,,saya,tika,lina&intan melangkah masuk ke dlm SKA bus **bus yg jalan mcm nk terbarai tu** menuju ke MP. fuhhh,the bus just like macm nk meletop je gara-gara kebisingan kami yang sudah lama tak jumpe,alahaiii

babak2:"weh,weh,,nak buat ape ni?aku lapar daaa,perot aku sudah menyanyinyayi ni,hhah",kata intan..
"ala weh,karoke dulu laa",,said lina
"aku tak kisah,aku on je,mane-mane pun boleh!". celoteh tika,dgn memberi senyuman maniss**so swittt***

HEMMM.OK2.kami pergi karoke dulu,,pehh...saket tekak sehh karoke dgn mereka semua ni.menjeritjerit.kalah stacy!haha. pening pale aku ni dok layan dak lina,inta&tika yg mmg 1 kapale ngan aku1!:D..


kekadang,,bila fikir balek kan , susah doe nk dpt precious moment mcm ni, da le jrg jumpa, nnti lagi laa,sume nak sambung study kan.

babak3:kami ni semua plan nak mkn kfc,so,4psg kaki ini semua melangkah laju ke kfc restaurant memandangkan semuanya mmg sudah kebulorr+kering tekak(sbb karoke,heee)..em,nk mkn set pe yg korg?haha.entah laa,tetibe sume mcm blurr je,tak tau nk pilih set pe.huhhh,kesian staff kfc tue,dok tunggu je kami pilih set pee**aisehh,sorry ye kak!kami tak kan buat lagi adegan-adegan mcm tue**
Dengan MUKE YG TEBAL/sebab da lama sgt kat situ\ahhhaaa.saya,lina,intan&tika pun buat MUKE TEBEK je blaa from kfc tue without order pape punn> MAKKK AIII..malu siott,
kahkahkah..tidakkk..finally,kami decide mkn kat mcd je.mcd pun mcd laa,jnji perot aku penohh.heee..

snap.snap.snap..





**ohh my godness,aksi terlampau..**:p

babak3:huuuu.kenyang,setelah sekian lama dok lepak kat table paling terpelosok sekali antare tabletable yg laen**pot baek punye,creditt for tika&i cuz kitorg yg chose table ituuu***..ATT TO LINA:aku mmg tak leh mkn ngan kau laa ngek,dok gelakgelak je,saket perot aku ni.siyes ni!berasapp ohh tunggu mereka yg tak dtg dtg lagi ni,takpe2,kita tnggu kentang ni habis dulu,lau mereka tak dtg juga,pi men bowling laa,aisehh..mana la korg nii.

babak4:bowling?mmg bess..thp ultraman taroo or power rangers maybe,,hee.at first, sume ke longkang!lagilagi si razmer,walawwehhh. wa ckp sama luu,style hape dye maen,wa pon tak tau.haaa,layannn.si lina paleng tak bule blaa,aku ngan intan dok risau tgok mina ni baling bola,tak stabil ohh bdn dye,mcn nk ikot sekali bola tu g jatohkan pin kat dpn tu ade, mcm dia yg nk jatohh pun ade..huuuu.tak caye?tgok la sndiri aksi mina spot ni:D







ooo,tidakk,even mcm tu pon,lina bape kali kot strike!better than me&the others.haha.. **takpetakpe,aku bgi chance ntk ko mng**huuuuuu:p

jumjum.tgok pic kami lagii:o







...
babak4:pehh,mmg mereka ni semua taknak dtg la wehh,my hand was like wanna to broke sbb asik dok baling bola*takpena strike pon.sobsss** utk complete kan game tue.,hee,ape lagi jum balek laa.
Hahh.thnks for coming ye azri,razmir&ipin...terbaek wokk korg nie!even tak dpt chitchat pnjang punn,at least dpt gak jumpe korg!heee:I



babak5:HOHHHHHH.ape lagi balek je la kan.semua muka disapponted gile.chop chop.before balek sempat laa jumpa NURHAFIZA JAAFAR**alaa bdk yg sponsor air dlu tu,,hahaha***..walawehh,rndu shiak kat ko!da lame tak mengumpat samasama,,hahaha..tp,it's ok babe!ti bole jumpe lagi kan?




save nombor aku dlu laaa!










babak6:ok byebye sume,we meet again later ye!heeee.ok2...balek laa,sekian lama dok melangok kt MP tue,tidak!!!!!!!mengenangkan kwn2 yg tak dtg ke majlis aku!hhahaa.takpe laa,jnji i enjoyed!heee..okeh2 weh,actly,aku buat post ni untuk mereka yg terlepas reunion tue.heee.tgn ku sudah lengoh dok ketok2 keyboard nie!
heee,before that,,lihat laa pics anda sewaktu kecil2 dahulu..hhahaa..tersangat skema.oooo..




0 orang bergebang:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...