Saturday, July 23, 2011

Kegemaran Aku & Ibu: Amirul Hadi

Assalamualaikum.Hello babe!

Aku memang tak pernah tengok/sokong/minat/terkinja-kinja dengan bola sepak antarabangsa. Sebab? Dulu aku duduk asrama dan takde tv pun utk menjamah bola sepak sambil kunyah kuaci malam-malam. Hooyeah, malam hanya untuk prep dan buat homework yang selalu terbengkalai. Hahah. Kalau orang tanya aku siapa player yang aku kenal, jawapannya;


Ah malangnya nasib untuk orang yang ajak aku tengok bola. Hihi. Tapi untuk waktu sekarang ni aku kenal lah yang ni;

Terpaksa berterus terang di sini, aku tahu pasal Messi ni pun sebab dulu lecturer aku ada cakap pasal mamat ni dalam lecture hall. Malu sendiri waktu sebab aku memang terpinga-pinga bagai sebab memang tak ambil port dalam bola sepak ni. Lepas tuh balik bilik terus google nak tahu gak siapa lah Messi. Ohh, baru tahu, dia memang hebat, cemerlang dan gemilang bebeh.Letak tangan kat bahu dan mata ke atas:)

Okay, nak sambung cerita lagi, disebabkan aku memang tak berapa minat dengan bola sepak antarabangsa, Im just take my own port dalam bola sepak Malaysia, yaa Harimau Malaya, itu dia yang aku sokong. Terlalu sokong! Dan favourite aku adalah Amirul Hadi Zainal. Sangat stylo, pro, hebat, tangkas, lincah dan segala bagai yang baik berkaitan dengan beliau. Hahah.


Ye, ini pun favourite Ibu aku sebab, setiap kali game yang Malaysia perform mesti Ibu aku tanya;

" Eh, anak mat salleh tu tak main ke?"


Satu standing ovation sambil tepuk tangan kuat-kuat untuk beliau sebab aku rasa Amirul Hadi has a bright future in football. You go boy!




0 orang bergebang:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...