Saturday, July 16, 2011

Untuk Kawan-kawan Saya

Assalamualaikum. Hello Mr Blog

Alhamdulillah.Syukur dengan rezeki Allah. Keputusan UPU dah dapat semalam. Aku dapat course apa yang aku nak. Tapi, aku tak dapat Uni yang aku nak. Memang sebal betul tengok result semalam, rasa macam nak meroyan depan pc. Banyak kali refresh page sebab takut aku aku salah masuk ic ke ape ke. But, it's okay. Sebal datang lagi sebab dapat tahu ramai kawan-kawan tak dapat course yang diorang apply.Rasa nak meroyan datang lagi kenapa jadi dekat kawan-kawan aku. Sobss;(

Tapi takpe kawan-kawan, sila percaya rezeki ada kat mana-mana pun. Tak semestinya kita grad course yang kita nak, kita akan berjaya dengan apa yang kita nak tu. Be chill, dont down Darlingss ! Do believe in karma.



Yes, We can fly!

0 orang bergebang:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...