Sunday, April 24, 2011

Penangan Maharaja Lawak Sangat Melampau.

Assalamualaikum.Hai:)

Aku sedar memang aku hantu Maharaja Lawak. Tapi, memang serius ni, Maharaja Lawak memang awesome! Thumbs up lah brader. Kalau sebelum ni aku dok cakap pasal Jozan atau Nabil je kan. Sekarang aku nak korang layan Jambu dengan Sepah pulak boleh?.








Bayangkan lah, dalam rumah ni ada 5 penghuni. Tapi 4 penghuni sahaja yang minat dengan Maharaja Lawak. Kalau lah ada antara 4 penghuni ini yang termiss episod disebabkan kecelaruan hidup seperti tertido time live shows or pergi membanting tulang semasa live shows, 4 penghuni ini akan ulang tayang episod-episod yang termiss itu. Dan penghuni lain yang dah tengok episod itu juga akan turut menonton. Hahaha.Itulah penangannya. Sampaikan kitorang semua dah boleh hafal skrip diorang tau tak? Lagi-lagi ibu aku tuh, memang kaki Sepah betul. Semua skrip Sepah dia dah khatam.Kah kah kah.

Aku memang tabik spring tau dekat pelawak-pelawak macam Sepah,Jambu, Nabil dan Jozan.Kalau nak suruh aku kawad hormat untuk diorang pun aku boleh**Hahha.Serius boleh!**Kenapa?Sebab diorang sangat talented dan mampu perah urat-urat dalam otak supaya keluarkan idea-idea yang sangat bijak,kreatif dan segala bagai dengannya yang menyebabkan orang-orang macam aku ni senak perut dan juga menyebabkan small intestines aku ni berbelit-belit ni hoii. Goodluck untuk korang semua ye:)

p/s: nak cari suami kaki lawak lah. Nanti balik kerja takde lah tension sangat tengok anak-anak yang tengah sepah-sepah kan barang mainan diorang.Hahaha:)

4 comments:

  1. hahaha...bagus jugk tu...meh nak tlg cari calon...

    ReplyDelete
  2. hehh chique da ade calon ker?!!yg mane satu?!


    hehheee aku pon laa nak yg cmtu jugak..balek keje gelak guling2 pecah perut..hilang 10sion owh!

    ReplyDelete
  3. calon aku sorang je.Zizan, tu pun kalau dia nak kat aku yg bukan pan asian ni.Wakaka.

    kau pun nak cenggitu?Baguih laa. Nanti sama-sama kite pergi klinik sbb small intestine kite dah terbelit-belit

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...