Tuesday, April 12, 2011

Pengakuan Ikhlas Daripada Hati.

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera semua.

Regarding to my final examination result, I would like to give a special thanks to
  1. Allah Subhanallahtaala
  2. My parents, Mr & Mrs Sapian and siblings
  3. My Lecturers:Madam Siti Fatimah & Madam Halaliza,Dr Huang & Madam Enera, Miss Christina & Miss Faridah Hanim,Miss Juliana, Miss ADM020(dah lupa namanya tapi saya ingat lawak-lawak Miss dalam kelas)
  4. My beloved and supportive friends,Wani,Fify,Aien,Nina,Ida,Yana,Asha,Mas,Tira,Kiki,Shui.
  5. My P5 & R2 classmates.
  6. My lovely ex housemates ,Yan,Azma,Asma,Lyka,Jannah,Ika, Aina,Kuzco.
  7. My gorgeous Girlfriends,Ghandie,Fynn,Kuzco, Bella & Ster.
  8. My Supercool Lepaking Members,Kuzco, Hafiz & Makjab.
  9. Cafe-cafe dekat Rafflesia sebab bagi aku makan hari-hari.Haha. Sambal belacan Sireh, Mee Tomyam Dhaz, Aiskrim Igloo,Paprik Uitm,Sambal tempe campur kentang kat kedai mahal tu(apa entah nama kedai tu, dah lupa.Ngeeee). I really miss u guys so damn much!


Thanks for everything.Thanks for being a part of myself.Thanks for being my back bone(haha, betul ke ni).I loveeeee you**tiru gaya Sam Saheizy cakap.hihi**


Penghargaan aku macam nak buat penghargaan dalam folio Bahasa Inggeris Darjah 1.Kah kah kah.Tapi ini memang ikhlas dari hatiku yang suci murni. Big big big thanks to Wani sebab sudi dengar cerita sejarah dan politik Malaysia, dan sudi jawab pop kuiz yg aku buat masa nak exam ADM020.Percayalah kawan-kawanku semua, sejarah sangat penting.I really mean it.Auwwww.

Peringatan untuk semua
"Setiap kegagalan itu bukan penghujungnya dan setiap kejayaan itu bukan kesudahannya.Kegagalan boleh menjadi motivasi yang berguna untuk masa hadapan agar kita berusaha lebih keras manakala kejayaan akan menjadi inspirasi
kepada kita agar sentiasa mempertahankan kejayaan yang dimiliki.Percaya setiap yang berlaku ada hikmahnya."

Ace ace.Itu falsafah rekaan khas aku. Tapi, falsafah itu memang wajar dan ada betulnya.Mungkin selepas ini aku boleh jadi pakar motivasi separuh masa.Ehem ehem.Yang sepenuh masanya InsyaAllah akan menjadi Chemical Engineer dan Domestic Engineer yang berjaya disamping anak yang comel-comel dan suami yang kacak bergaya.Haha:)Amin amin amin.

Sekian.Have a great days peeps and do enjoy your life.Just to remind you that life just once.Aku tak suruh korang berjimba-jimba dengan buas atau ganas sebaliknya, buat hidup anda bermakna disamping orang yang tersayang:)

p/s: dah habis taip baru teringat nama lecturer ADM 020 tuh Miss Azilah. Thank you Miss Azilah.

3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...