Sunday, March 6, 2011

Rasa Sahaja.

Salam.
I just realized something yang orang lain tak perasan. In my opinion, lelaki tak macho bila
beli nasi bungkus. Boleh tak bayangkan kalau pakwe-pakwe yg hoii kachak bergaya ala-ala si Apex nie, ehem-ehem;)



yang pakai smart smart siap sangkut tie, jalan gaya model, tuptup lepas beli nasi bungkus. Der,jatuh saham.Rasa macam nak gelak guling-guling je.HAHA

Tapi, kalau aku cakap dengan geng-geng Kapoci, mesti diorang bilang cenggini
"GRRRR. biau le dia nak beli nasi bungkus ke hape ke. Janji dia makan"/. Then, baru aku tepikiaq. Kalau husband aku yang beli nasi bungkus***sebab aku malas masak***, takkan husband aku tak macho jugak? Oouh tidak tidak tidak. Statement lelaki tak macho bila beli nasi bungkus ditarik balik.Sekian.

3 comments:

  1. hahaha tao pon kau!!lelaki beli nasi bungkus mkn kt bilik sbb die na mkn sesame ngn kengkawan die..t bole share2 makann..macho ta macho ta dikire okie!!

    ReplyDelete
  2. haha..len kali bwak tapeware sndri beli nasik!!
    lg macho!!! 64 ciri2 cntakan alm skita!!
    wahh..hhahah!!

    ReplyDelete
  3. arghhhh. Saya tetap rasa lelaki tak macho kalau beli nasi bungkusss.wahaha;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...