Monday, June 13, 2011

The Best Pak Lang Ever!

Assalamualaikum Hello world!

Lama benau lah rasanya tak post entri kat sini.Heee:)Pemalas punya orang.Just so you know Hazama dah jadi Juara AF9!Hazama deserved it cause he got the awesome talent ouh!His presence on stage memang sangat terasa dengan perangai poyo ala-ala mat rempit plus lagi dengan muka jawa dia memang layak lah! Aku memang dah terkinja-kinja depan tv time Hazama dapat masuk AF hari tuh.Hehe*gelak tutup mulut


source:Google image

Sejak melangoks kat rumah ni memang aku kaki tv, cakap lah cerita apa je yang aku tak tengok. Semua aku layan. Almaklumlah, dah bertahun-tahun tak tengok tv kan, kapak terghejal aku! Tapi, memang lah yang AF ni je yang puas kan hati aku, masa tengok Mentor 5 dulu, frust tertonggeng-tonggeng depan tv sebab Iqa kalah.Sobss banyak kali.Semalam tengok Final FA Cup pun lagi lah aku rasa macam nak masuk dalam tv sebab nak cakap, "Chill Apex, lu tetap hebat dalam hati wa". Acewah!Marah JejariRuncing nanti.
Pape pun, jom lah sama-sama layan Pak Lang Hazama aku yang sorang nih dengan the latest single nya:)Kaw tim lah mu Hazama.

0 orang bergebang:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...