Friday, May 20, 2011

Terghejal Pegang DSLR:)

Assalamualaikum.Hello world!

Disebabkan kesesakan hidup dan kemalasan diri yang taknak cari kerja, mimpi nak own DSLR memang tak pernah menjadi lah.Haha:) Semalam lepas tengok Nur Kasih The Movie, aku berjimba-jimba dengan DSLR Nikon (dah lupa model ape entah.Tapi for sure nya, itu yang latest lah) milik kawan aku punya kawan. Agah agah. Sedikit rasa terghejal ghejal.Ouh, aku pening tengok banyak sangat button kat DSLR tuh. Selalu guna camera handphone dengan digital je.Ehem. Lepas dah terghejal selama sejam dua, aku rasalah yang aku memang ada bakatlah dalam dunia photography.Wehoo/*perasan gilew awok*

Sila klik pada gambar untuk tengok gambar dengan lebih jelas:)

3 comments:

  1. baru na bajet kau beli camera baru babe masa tgk profile picture ko tuu..hahahaa



    LEBIU sam!hahahaa~

    ReplyDelete
  2. hahha.nak cakap kat fb tu bukan aku punya macam segan je.

    eheh.

    LEBIU JACK LEBIU JACK LEBIU JACK.

    ReplyDelete
  3. mcm kenal chique ni.huhuuuuu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...