Tuesday, November 29, 2011

Jimbaan @ Sunway Pyramid

Assalamualaikum wbt. Hai dunia.

Memang weekend yang lepas adalah weekend paling heaven sekali. Sabtu di Icity, Isnin di Sunway Pyramid. Hidup macam bukan pelajar yang tengah berperang dengan exams,quizes,assignments,etc. Waktu itu, memang rasa macam "Woww, it's weekend weekend, partyin' partyin' yeah" Haha. Rindu lah dengan Rabecca Black, bila lah nak keluar single baru agaknya. Lebiuu Black*muntah taugeh*.Mengarut.

Eheh, Jimbaan di Icity memang sangat tak masyuk. It was like, pergi Icity "suka-suka", keluar Icity, "Oh panasnya, Oh bosannya. Gambar pun tak lawa". Almaklumlah, semua memori terindah di Icity dirakam dengan kamera henpon*Perlukan dslr*


 Oh mari kiteww introduce kamuuu dengan roommate kiteww. Hew hew hew


Muka terghejal nak baham Ronaldo Seksyen 2 Shah Alam. Ahaks.


Betapa Ronaldo dibaham dengan nafsu makan wanita yang tiada tolak bandingnya. 


Betapa aku mencuba untuk edit gambar sebaik mungkin. Betapa aku perlu belajar lebih mendalam dalam ilmu photography. Harharhar


Betapa perempuan memang tak dapat dipisahkan dengan kuasa shopping. Sekarang tengah berlangsung Year-End Sale. Pergilah kedai mana-mana dekat ceruk dalam sekali pun mesti ada sale. Subjek di dalam gambar adalah Cik Nie, my roommie.. Si penggila baju/skirt mokcik yang tegar. Haha. Boleh jengah belog beliau.Tekan sini.


Ini jimbaan pertama dengan roommate. Ohoh. Jimbaan diklasifikasikan sebagai berjaya. Till meet again dear  readers. Eceh bajet macam banyak readers je kalau lah Gayah!





0 orang bergebang:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...