Saturday, December 31, 2011

Goodbye 2011, Hello 2012

Assalamualaikum wbt.Happy New Year everibodi;)

Rasa macam tak senang duduklah kalau tak ngepost entri on the last day of 2011. Huhh. Sepanjang berblogwalking hari ini memang semua orang dah review depa punya cerita sepanjang 2011. Macam-macam ada, pahit manis kurang masin pun hado. Kau hado?

Oh year 2011 sangat best. Bermula dengan pointer Final Xm Foundation yang agak melegakan hati then dapat continue dalam engineering field dah cukup baik untuk aku. Syukur. At least aku dah fulfill hajat Abah Ibu nak tengok anak dia sambung study.

Suasana, traffic light kaler merah dekat area bandar Melaka.

" Perghh, depan ni Honda Civic yang baru ni. Bilalah nak merasa. Tunggu Kakdek kerjalah nanti yo. Huhh anak #!!#!#! beli 80k oh, itupun secondhand punya kalau firsthand ni mau kena 100++k ni" , Abah.

Aku buat muka seposen

" Nanti dah kerja simpankan abah bangg 50k, boleh buat down payment. Nanti bulan-bulan takdelah semput nau nak bayau.Heheh"

Woi woi aku dengar yang semput dulu. Hahah. Kalau ada rezeki tak kemana Honda Civic tu. Bukan setakat Honda Civic, Audi R8 pun I sanggup beli.*Pengsan


Sebelum ni aku tak pernah buat wishlist. Rasa macam loser gila bila tengok wishlist orang lain nak ada iPad 2 lah, nak kahwin lah bagai blaa blaa bla. Kekadang rasa eh aku hidup macam takde matlamat. Ahh terasa loser lagi. Boo lah kau Maimun.

Untuk tahun 2012 memang ada wishlist.Hewhew.
  • DSLR
  • Improve akhak,aqidah
  • Dean's list(poyo)
  • Dean's list(insyaallah)

See? Aku tak rasa orang lain punya wishlist sependek wishlist aku. Har har har. Lat but not least, Happy New Year youh!




2 comments:

  1. patut mcm kenal.. ex-jiran sebelah rumah time palam dulu rupenyew... hehehe...

    ReplyDelete
  2. aku kat utem.. ko uitm lg ke??

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...