Wednesday, December 28, 2011

Quality Time

Assalamualaikum wbt. Ohoi:)

Yes! Lepas sebulan lebih tak balik rumah akhirnya aku balik juga hari Sabtu lepas. Kepoyoan diri yang nak pulun study sampai final xm tidak kemana-mana pun dek kerana semua roommate baik rumah. Tak mungkin aku nak tinggal sorang-sorang dekat bilik yang penuh misteri ini. Booo *bilik guwa bau asap rokok der, guwa rasa nak report dekat pegawai kolej je*

Quality time. Kalau orang yang dah kahwin mesti cakap quality time diorang adalah waktu malam. Aww. Tidak bagi aku sebab aku belum kahwin, and my quality time adalah ketika famili aku berada bersama aku. Tak kiralah, makan cendol kat kedai mamak tepi jalan sama-sama famili pun aku dah rasa itu quality time yang patut aku hargai. Kapak gila aku!

Oh seriuosly, kalau dah duduk jauh-jauh memang rasa sayang melimpah ruah kat famili. Webcam dengan famili pun rasa macam dah terghejal gila. Hewhew. Tak tau lah cemne kalau dah ada famili sendiri nanti. Bluek.

0 orang bergebang:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...