Wednesday, May 18, 2011

Perlis Indera Kayangan

Assalamualaikum.

Ini entri basi. Berkaitan dengan entri Streamyx Meragam. Padehal takdelah meragam mana, rumah aku ni tak dapat bil talifon*how to spell telephone ha?* Bukannya sebulan dua, tapi dah bertahun mooooi tak dapat bil.Tapi after dah cakap-cakp dengan customer service, settle lah segala bagai yang berkaitan dengannya.
Straight to the story. Last week, aku berjimba-jimba di Perlis Indera Kayangan. Tujuan utama, konvokesyen kakak aku. Sesambil tuh, jimba-jimba lah sekali. Tak mau cakap banyak.Tengok je lah apa yang aku nak sajikan.Haha








Cerita-cerita Konvokensyen Suraya
    • Sampai politeknik je, abah, ibu, aku dengan adik aku terus serbu cafe.Penuhkan perut sebelum apa-apa berlaku, cewah. Nampak nau semua pelahapss.
    • Aku dengan ibu yang masuk dewan konvo sebab Abah tak sanggup nak masuk.Kah kah kah. Aku antara orang yang paling dekat sekali dengan pintu dewan tuh.Dengan kepakaran main ragbi dekat Koperasi sekolah, aku buat rempuhan hebat untuk dapatkan sit paling depan sekali.Hahaha.Tipuu je!
    • Dalam dewan tu tersangat lah bosan gaban sebab kakak aku dah naik pentas awal.
    • Masa bosan-bosan tuh, mc umumkan nama-nama student Mechanical Engineering untuk naik pentas. Hambik kau, besau mata aku tebukak. Semua lelaki.
    • Seperti kebisaannya, aku memang tak boleh bertahan lama dalam majlis formal cenggini. Dulu kat Puncak Alam pun sama. Belum sempat pun mc cakap,"masa sangat mencemburui kita", aku dah angkat kaki dah.

    Mintak maaflah, berperasaan perasan sikit pakai jubah konvo. Bukan apa, aku nak puaskan hati adik aku sebab dia bising-bising gelakkan aku yang takde konvo ni. Ciss.Asasi je meyh. Takde nak kovo-konvo nye Nanti aku degree kau tengok lah konvo aku.

    p/s : Kawan-kawan Puncak Alam mesti dah bosan tengok dress up aku yang sebijik macam nak pergi lecture & tutorial.Haha*gelak malu*. Sorry geng, raya belum sampai lagi. Tak sempat nak beli baju kurung baru.Kah kah kah:)

    2 comments:

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...