Sunday, August 14, 2011

Kad Raya + Duit Raya Fairus Ibrahim

Assalamulaikum

Ramadhan Kareem : Day 14

Ini ada kaitannya dengan entri semalam yang tajuknya Kad Raya Wujud Lagi Ke Tak?

As I wrote dalam entri di atas, aku teringin sangat nak dapat kad raya. Bunyinya sangat terdesak macam orang nak kumpul duit kahwin tak? Huewhuew:)

Kalau rasa anda cool/gorgeous/hebat/terhangat di pasaran, sila klik banner kat bawah ni okay:`)


Kalau lah aku dapat hadiah pertama, aku akan dapat kad raya besarrr punya yang ada tersemat sound system sekali. Smart bebeh. Nak lagu Anuar dengan Elena tu boleh tak?Hihi, dan kalau lah aku dapat hadiah pertama tuh, maka akulah orang bertuah dapat duit raya lebih awal daripada biasa*tangan didada, mata keatas*

Tapi, kalau lah aku tak menang apa-apa,ada jugak yang aku dapat. Dah dapat pun sekarang youh. Dapat singgah ke belog Fairus Ibrahim dengan belog Cikgu Fiqrie (yang hot, Im not joking sebab beliau sendiri yang cakap cenggitu kat kolum About me.Heheh)


Okay geng, lets do something dalam bulan ramadhan ni, berjuang untuk dapat kad raya yang dah bertahun tak dapat.Cewahh! Mari sebar-sebar kan :




1 comment:

  1. aku pon dah berzaman tak dapat kad raya . tak nak dapat ponn , hahahaha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...