Sunday, March 20, 2011

Makhluk Yang Pasti Aku Rindu

Assalamualaikum.Hi

Hari ni, last day aku kat Uitm Puncak Alam. Hoii sedih lah nak tinggalkan Puncak Alam nih. Kat rumah nanti mesti bosan tahap maksima yang melampau punya. Arghh. TAKDE kawan untuk pergi beli makanan bersama, kawan untuk makan bersama, kawan untuk share makanan bersama, kawan untuk tidur dan digondam bersama**waniyunus/hihi:)**, kawan untuk disorakkan selipernya**Fify & Aien Raffali** kawan untuk jenjalan bersama, kawan untuk melepak bersama, kawan untuk gosip bersama, kawan untuk bermidnite movie di bilik Waniyunus bersama, kawan untuk joging bersama dan yang paling penting kawan untuk BERJIMBA-JIMBA bersama.Makk hoii, sedih sedih sedih sedih. 6 months without friends beside me. Grrr. How can I survive mann?

******************************************
{stop typing}
"Aien Raffali just came to my room.HoooMaiiii!She's cried.She's hugged me. Argggghhh.Lagi sorang tinggalkan kan aku. Tahap kesedihan bertambah lagi. Sekali lagi Argghhhh. Aku tak boleh tengok orang menangis. Mannn,hidung dah start merah-merah ni./Cool. Rilek. Tak macho lah menangis time time cenggini.Okay then, bergenang sahaja.

******************************************

Lets move on with the story of "Makhluk Yang Pasti Aku Rindu".

Sudah semestinya kawan-kawan kat Palam akan aku rindu. Siapa je yang sanggup cakap:

"Hahhh?Kawan Palam? AHH rilek ler brader.Kawan tu kat mana-mana pun sama je,Lu tok seh le nak sedih-sedih bagai.Alahh Lu nii cakap je lebatt. Sat gi, Lu dah blah dari sini, Lu lupa punya kat kawan-kawan Lu kat sini punya lah!"

Dan kalau lah orang cenggini ada depan aku, hambik kauu ni ha:

"Ehh Lu ni.Jadahnya cakap cenggitu.Lu dah berapa lama hidup hah?Sepak kangg. Kawan bukan sama lah.Kawan macam-macam jenis perangai tauu.Lu apa tahu?Lu yang cakap lebatt lah. Lu kisah apa? Lu cakap lah pape punn, Wa tetap rindu kat kengkawan Wa dekat Palam."

Kawan memang tak sama. Pergi lah sejauh Zimbabwe pun, kawan kamu kamu yang baru kamu jumpa tidak akan sama dengan kawan-kawan kamu kamu yang lain tau. Tolangg lah percaya. Ini bukan kes tipu. Entri ini bukan entri sengal-sengal ayam aku yang macam sebelum ni.Ini seriuss maaa!HAHA.

Ini dia makhluk yang pasti aku akan rinduu. Kepada makhluk yang berkenaan, sila rindu aku juga tau.



Dinner Asasi;

Semester 1:


Lab Session;




P5 and Madam Halaliza yang banyak berjasa:


Geng Hati Malaya without Nabil:


My ex housemates


Roomateku Ashaa;)


My Separuh Hati. HAHAH;)

Okay, stop dulu kat sini. Here are all my belongings.Kahkahkah, ngamokkss lah Abah kang barang anak melampau lampau tahap gaban.


Hampa tengok ni, kasut je dah berduyun-duyun,yang dalam paper beg Mr Potato tuh pun kasut jugak!.KAHKAHKAH.



OKAY.Selamat tinggal Uitm Puncak Alam dan makhluk-makhluk yang dinyatakan di atas. Anda semua dah masuk dalam Kotak Memori Superb Indah aku.Thanks for everything.Goodbye.

Assalamualaikum.

5 comments:

  1. sobs10000...:(
    sediy+terkilan+frusz...sume ad
    waaaaa....

    ReplyDelete
  2. Sengal laa chique kau ta paya nak buat aku nanges lg laa!!sumpah aku FAA rindu kau..

    ReplyDelete
  3. huwawaaaa.
    tambah lagi sobbss/
    btw fify, FAA tu hape?

    ReplyDelete
  4. hah?masih tak paham.FAA tu hape sbnrnye?hekhek/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...