Thursday, March 10, 2011

Penggondam Yang Sejati

Assalamualaikum.Hi!

Memang tahniah lah. Akaun Mukabuku kena ceroboh dan sekali gus digondam oleh Aien Raffalie & Boboi /Grrrr.Rasa macam nak geleng kepala laju-laju sebab status tu memang dah sah sah sewel tahap tarooo . Hoi malu gilew*

Mereka menggondam saya.Gondam?hape tuh? Erghhh. Gondam tu seangkatan dengan hack lah, dah kalau hack pun tak tau ape jadah nye, wa taktau nak bilangg ape dah.Cepat lari laju-laju cari Kamus Dewan.



Perghh. Siap nak main lawan lawan kentut lagi meyhh.Hebat~Diorang taktau lagi kehebatan aku.HAHA;)**angkat kening tanda bangga**Komen TB paling tak boleh blah. Gile ouh.Tapi takpelah, aku pun memang dah selalu gila gondam Boboi. Kalau tengok status Boboi yang pelik-pelik dan cakap lebat-lebat tuh semuanya kerja bagai aku lah.

"Sorry Boboi.Jom kongsi katil lagi.HAHA"


Ni sikit jeh.Ada banyak lagi yang aku try carik tapi tak jumpa. Kat ceruk mane tah status tuh semua, penat geledah wall fesbuk Boboi. Mungkin ini saje masa untuk aku gondam kau Wani, nanti nanti dah habis Asasi dah takde sape nak buat kau cenggini.*touched*/

Ade satu lagi benda nak tunjuk;



Karya terhebat sepanjang kat Puncak Alam. Now,I'm asking you to usha usha huruf yang kat celah jari i tuh youhh/ Ye saye! Masih bersemangat Superman FT.Sekian

3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...